انتخاب مناسب ترين كابينت آشپزخانه

طراحي و دكوراسيون داخلي مدرن و پيشرفته

انتخاب مناسب ترين كابينت آشپزخانه

۶ بازديد

انتخاب مناسب ترين كابينت آشپزخانه
امروزه با توجه به سلايق گوناگون و اهميت دادن به تنوع طلبي مشتريان در بازار عرضه، تنوع در ارائه انواع وسايل و كابينت آشپزخانه روز به روز افزايش يافته است. اين تنوع در طرح، رنگ و متريال كابينت آشپزخانه، اغلب افراد را دچار شك و شبهه در انتخاب مي كند. اما خوب است بدانيد كه تنها نبايد به ظاهر كابينت انتخاب شده توجه كرد، بلكه بايد با درنظر گرفتن تمامي نكات مثبت و منفي در كيفيت و كاربرد كابينت به ويژه جنس ورقي كه در ساخت آن به كار رفته است دقت و توجه بسياري شود.

انتخاب كابينت هاي گلس براي آشپرخانه
خانم هاي خوش سليقه امروزي معمولا براي انتخاب كابيت آشپزخانه، نوع هاي گلس را مي پسندند، اما اين نوع كابينت بهتر است از متريال باكيفيت باشد تا به دنبالش پشيماني نيايد.
خانم هايي كه شيفته ايجاد هارموني، در ست كردن كابينت آشپزخانه، كمد و ديگر وسايل از اين قبيل با كناف دكوراتيو هستند براي مدرنتيه كردن سبك طراحي داخلي و دكوراسيون داخلي خود كابينت هاي گلس را انتخاب و خريداري مي كنند. از جمله نكات مثبت و تأثيرگذار در انتخاب كابينت هاي گلس در طراحي داخلي، ست شدن آن با ديگر وسايل است كه جزء سبك هاي مدرن مورد استفاده بسياري از افراد قرار گرفته است.
با توجه به اين امر كه هر كالايي قطعا هم نكات و مشخصه هاي منفي دارد هم مثبت، از اين رو نمي توان جنسي را صدرصد خوب و بي عيب دانست و يا برعكس آن كالا را سراسر عيب و نقص بدانيم. اما بهتر است در انتخاب كابينت آشپزخانه نهايت دقت را هم در زيبايي ظاهري آن داشته باشيد و هم نكات فني و كيفيتي آن را در طراحي داخلي در نظر بگيريد و خوب بسنجيد.

هر چند كه كابينت هاي گلس مي تواند بهترين انتخاب در دكوراسيون داخلي شما باشد و جلوه زيبايي را به آشپزخانه بدهد، اما يكي از نكات منفي اين نوع كابينت آشپزخانه ، اين مي باشد كه در طول زمان و شايد به دليل نظافتي كه بايد در آشپزخانه انجام شود، خش هاي بسياري روي روكش آن مي افتد و البته براق بودن روكش كابينت هاي گلس اين خش ها را چندين برابر جلوه مي دهد. به همين دليل پيشنهاد مي كنيم بهترين جنس ورق را انتخاب كنيد و از كيفيت آن اطمينان حاصل نماييد.
در كنار كابينت هاي گلس مي توان گفت ام دي اف هر چند خش پذير نيستند اما تميز كردنشان نسبت به كابينت هاي گلس مشكل تر بوده و البته نسبت به مبلغ مناسبي كه نسبت به كيفيتش پرداخت مي شود، مي ارزد.

از كيفيت و جنس كابينت كه بگذريم، به اهميت انتخاب رنگ آن ميرسيم. رنگ كابينت در زيبايي طراحي داخلي منزل تأثير بسياري دارد و بايد با نهايت خوش سليقگي و مهارت انتخاب شود. به ظور مثال اگر آشپزخانه شما فضايي كوچك دارد، بهتر است از كابينت هاي يك رنگ استفاده كنيد تا فضا را بزگتر نشان دهد و جلو بهتري را به آشپزخانه بدهد. هر چند ست كردن رنگ كابينت ها با تمامي وسايل خانه لزومي ندارد اما بهتر است رنگي كه براي آنها انتخاب مي شود با دكوراسيون داخلي منزل و همچنين رنگ و سبك در نظرگرفته شده براي طراحي داخلي هماهنگي و همخواني داشته باشد. البته نبايد خود را در انتخاب رنگ ديگر مكان هاي خانه به خاطر رنگ كابينت آشپزخانه محدود كنيد.
يكي از مهم ترين روش هاي جلوه دادن رنگ كابينت ها، همخواني ان با رنگ كاشي هاي آشپزخانه است. معمولا بهتر است كاشي تيره تر از كابينت ها باشد تا جلوه كابينت آشپزخانه را بيشتر كند، اگر رنگ كابينت آشپزخانه با رنگ صفحه كابينت متناقض باشد حتي اگر بهترين و زيباترين رنگ را برايش انتخاب كرده باشيد، رنگ كاشي مانع جلوه و زيبايي اش مي شود.
تصوير۴
در انتخاب رنگ، مدل و طرح كابينت آشپزخانه در دكوراسيون داخلي منزل خود علاوه بر سليقه شخصي تان بهتر است با مشاورين و طراحان دكوراسيون منزل نيز در ارتباط باشيد.

 

 

دكوراسيون داخل ويلا طراحي داخلي رستوران , بازسازي ساختمان , دكوراسيون ويترين مغازه , طراحي داخلي منزل , دكوراسيون اداري مدرن , شركت طراحي داخلي , طراحي مطب دكتر , طراحي داخلي طلا فروشي , طراحي داخلي در كيش , طراحي داخلي در اهواز , طراحي داخلي در شيراز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.