دكوراسيون و طراحي داخلي در كيش

طراحي و دكوراسيون داخلي مدرن و پيشرفته

دكوراسيون و طراحي داخلي در كيش

۷ بازديد

 از طراحي و دكوراسيون داخلي چه مي دانيد  

دكوراسيون داخلي علمي جديد محسوب مي‌شود كه اغلب بسياري از طراحي‌ها ازجمله طراحي منزل، دكوراسيون مغازه، طراحي فروشگاه، بازسازي ساختمان و چند مورد ديگر را در اين علم در برمي‌گيرد. طراحي و دكوراسيون داخلي بسيار گسترده مي‌باشد كه در اين مقاله سعي بر آن است شمارا بيشتر با دكوراسيون داخلي  آشنا نماييم در ادامه با ما باشيد اگر علاقه‌مند به اين حرفه پرطرفدار و درعين‌حال پرسود هستيد.

تعريف كلي در رابطه با طراحي و دكوراسيون داخلي

طراحي دكوراسيون داخلي  به مجموعه‌اي از ايده‌ها، سبك‌ها و سلايق مختلف با استفاده از وسايل و اسباب بارنگ‌آميزي هاي گوناگون براي خلق ايده‌ها در فضاهاي مختلف ازجمله ساختمان‌ها، منازل، فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، محيط‌هاي اداري و چندين مورد ديگر گفته مي‌شود. طراحي و دكوراسيون داخلي توسط افراد زبردست كه اصولاً به آن‌ها طراح داخلي يا دكوراتيو گفته مي‌شود، صورت مي‌گيرد. خلاق بودن افراد در اين علم براي استفاده نمودن از ايده‌هاي جالب و جذاب يكي از اصول موفقيت در  طراحي داخلي  محسوب مي‌شود. بيشترين بازخوردها براي طراحي داخلي منازل مي‌باشد كه اغلب مردم به اين‌گونه از مكان‌ها براي تغييرات توجه بيشتري دارند و بر اساس اين نياز نيز طراحي و دكوراسيون داخلي و به تبع آن طراحان در اين حيطه رشد يافته‌اند و اين علم را به يك شغل درآمدزا با سوددهي بالا تبديل نموده‌اند. در ادامه شمارا با نمونه‌هايي از طراحي‌هاي داخلي و نحوه اجراي آن‌ها بيشتر آشنا خواهيم نمود پس هم چنان با ما همراه باشيد.

 

انواع طراحي و دكوراسيون داخلي در محيط و مكان‌هاي گوناگون

شايد بتوان به‌طورقطع يقين بيان كرد كه علم دكوراسيون داخلي در كمتر مكاني استفاده‌شده و احساس رضايت را در افراد ساكن در آن محيط برآورده نساخته باشد و شايد كمتر متقاضي بوده باشد كه از اين علم براي رسيدن به تقاضاي خود كمك گرفته و از نتيجه آن راضي نبوده باشد. اين علم به‌قدري از ايده‌هاي جالب و فراوان برخوردار است كه در هر حيطه و مكاني بر اساس شرايط به‌خوبي پياده‌سازي مي‌شود. اغلب مكان‌هايي كه استفاده از طراحي و دكوراسيون داخلي دران‌ها پيشنهاد مي‌شود عبارت‌اند از منازل، محيط‌هاي كاري واداري، رستوران‌ها، فروشگاه‌هاي البسه و مغازه‌ها با هر نوع صنفي، بيمارستان‌ها و … مسلماً نمي‌توان استفاده از طراحي را تنها به اين چند مكان خاص محدود كرد، اغلب فضاهاي موجود كه توانايي پياده‌سازي ايده و يا سبكي جديد در آنجا وجود داشته باشد مي‌توانند كانديد مناسبي براي طراحي‌هاي داخلي محسوب شوند. مواردي كه در بالا به آن‌ها اشاره شد اغلب مكان‌هايي هستند كه بيشتر مي‌توان در فضاهاي آن‌ها تغييرات محسوس با نتيجه رضايت‌بخش ايجاد نمود، يا به‌طور عاميانه در اين فضاها دست طراحان داخلي براي خلق ايده‌هاي جديد با سبك و سياقي نو بسيار بازتر است و آن‌ها مي‌توانند آنچه در ذهن براي طراحي داخلي منزل و  مكان موردنظر دارند در اين مكان‌ها  پياده نمايند.

 

طراحي و دكوراسيون داخلي منزل

خانه و محيط آن به‌عنوان امن‌ترين و خصوصي‌ترين مكان براي رسيدن به آرامش بعد از گذراندن يك روز پرمشغله محسوب مي‌شود. طراحي و دكوراسيون داخلي و ايجاد تغييراتي در اتاق‌ها و فضاهاي مختلف منزل مي‌تواند خانه را از حالت يكنواختي و تكراري درآورده و حس آرامش را هرچه بيشتر در اعضاي ساكن دران ايجاد نمايد؛ بنابراين اين عقيده مي‌تواند دليل خوبي براي طراحي و  دكوراسيون داخلي منزل  محسوب شود. طراحي داخلي منزل  بسيار وسيع بوده و روزبه‌روز سبك و ايده‌هاي جديد و نو به آن افزوده مي‌شود. سبك كلاسيك، مدرن و سنتي با توجه به سلايق افراد خانه مي‌تواند در بخش‌هاي مختلف منزل پياده‌سازي شود. شما مي‌توانيد با كمترين هزينه تغييرات محسوسي را در فضاي منزل خود ايجاد كنيد، فقط نياز به كمي فكر و خلاقيت داريد. اينكه سادگي را در فضاي خانه ايجاد كنيد يا حالتي شلوغ و زرق‌وبرق دار، همه بسته به سليقه و ميزان رضايت شما از آن طراحي دارد، ولي پيشنهاد ما به شما قبل از هرگونه اقدامي در طراحي و دكوراسيون منزل استفاده از نظرات طراحان و كارشناسان در اين حيطه مي‌باشد.

 

چند نكته در رابطه با دكوراسيون داخلي منزل

رعايت چند نكته مهم و كاربردي  در دكوراسيون داخلي مي‌تواند شمارا براي رسيدن به فضايي دل‌نشين‌تر بيشتر ياري رساند كه در اين بخش به بيان تعدادي از آن‌ها خواهيم پرداخت:

  • قبل ازهر اقدام به تغييرات در منزل هزينه و طرح موردنظر خود را مشخص نماييد
  • اتاق پذيرايي ظرفيت بيشتري براي اجرا نمودن طرح‌هاي مدنظر شمارا دارد، بنابراين از اين مكان شروع كنيد
  • اگر هزينه زيادي براي اعمال تغييرات  و دكوراسيون داخلي در منزل را نداريد مي‌توانيد با جابه‌جايي چيدمان مبلمان و وسايل ديگر باعث تغيير در فضا شويد
  • به رنگ‌آميزي ديوارها بپردازيد تا حال و هوايي تازه و نوبه منزل بخشيده باشيد
  • در فضاهايي از منزل از آينه‌ها استفاده كنيد
  • از نورپردازي در اتاق‌هاي مختلف خانه به‌خصوص اتاق‌خواب غافل نشويد
  • از چند سبك در كنار هم در دكوراسيون داخلي منزل خود بهره بگيريد
  • در اتاق‌هاي پذيرايي پنجره خور حتماً پرده را به‌عنوان گزينه مناسب در دكوراسيون داخلي مدنظر داشته باشيد
  • از كاغذ و يا پوسترهاي ديواري سه‌بعدي در ديوارهاي خاصي از منزل استفاده كنيد
  • در دكوراسيون داخلي آشپزخانه را فراموش نكنيد مي‌توانيد در رنگ كابينت‌ها تغيير ايجاد كرده و وسايلي را اضافه يا كم كنيد
  • فضاي سرويس بهداشتي و حمام را با تركيب چندرنگ خنثي تغيير دهيد و.

طراحي و دكوراسيون داخلي در محيط‌هاي اداري

در اجراي  دكوراسيون داخلي اداري  نكات مهمي بايد مدنظر قرار گيرد كه در اين بخش به بيان آن‌ها خواهيم پرداخت. محيط‌هاي كاري به دليل سپردي نمودن نيمي از شبانه‌روز در آنجا، مي‌توانند گزينه مناسبي براي  طراحي داخلي اداري  محسوب شوند. در اين نوع از دكوراسيون داخلي مي‌بايست اولويت را در راحتي انجام كار توسط كارمندان قرارداد و گزينه بعدي تغييرات در جهت زيبايي و مواردي از اين قبيل. ولي مسلماً به كار بردن خلاقيت در طراحي فضاي محيط اداري مي‌تواند تا حدود زيادي خستگي افراد مشغول به كار را كم و يا مهار كند و درنتيجه راندمان كاري آن‌ها به‌مراتب بيشتر خواهد شد. مدل و طراحي‌هاي بسياري در نقاط مختلف جهان و به‌خصوص كشور عزيزمان ايران در اين حيطه صورت گرفته است كه هم ديدني و هم كارآمد بوده است. استفاده از رنگ‌آميزي در ديوارهاي مكان اداري، استفاده از ميز كار مناسب با صندلي‌هاي راحت و كم جا، مشخص كردن فضاهاي مختلف ديگر مانند آشپزخانه و محل استراحت و. مي‌تواند در طراحي داخلي اداري تأثيرگذار باشد. رنگ سفيد دريكي از محيط‌هاي كاري نمونه‌اي از طراحي  و دكوراسيون داخلي مي‌باشد كه تصويران را در ادامه مشاهده مي‌كنيد. اين يعني خلاقيت و استفاده از ايده و فكر در جهت بهره‌وري بيشتر.

 

طراحي و دكوراسيون داخلي رستوران‌ها

يك روز تعطيل و يا يك مناسبت خاص مي‌تواند فرصت مناسبي براي رفتن به رستوران‌هاي ديدني و باكيفيت در شهر باشد. طراحي داخلي رستوران  يكي از شاخه‌هاي علم دكوراسيون داخلي محسوب مي‌شود كه امروزه اغلب صاحبان اين حرفه به سمت آن براي سوددهي بيشتر كشيده شده‌اند. شايد غذا و سرويس دادن مناسب از مهم‌ترين گزينه‌ها در انتخاب يك رستوران محسوب شود ولي دكوراسيون داخلي اين مكان مي‌تواند شمارا براي بار دوم به آنجا بكشاند. طراحي‌هاي مختلفي مي‌تواند در رستوران پياده‌سازي شود مانند سبك سنتي كه بافرهنگ ما ايراني‌ها نيز هم‌خواني دارد و بسيار موردپسند مشتريان نيز قرارگرفته است. يا مي‌توان از سبك كلاسيك و غربي نيز براي ايجاد فضايي مدرن در اين‌گونه مكان‌ها استفاده كرد. همچنين مي‌توان دست به خلاقيت زد و سبكي جديد و تازه را به طراحي و دكوراسيون داخلي رستوران‌ها كشاند تا علاوه برجذب مشتري در راندمان كاري افرادي كه در اين محيط سرويس مي‌دهند نيز افزوده شود. حال پرسش ما از شما اين است كه چه نوع طراحي را براي رستوران‌ها پيشنهاد مي‌كنيد؟

 

طراحي و دكوراسيون داخلي مغازه

از مهم‌ترين مكان‌هايي كه در جهت سوددهي مي‌توان از دكوراسيون داخلي با سبك و ايده‌هاي خاص دران جا استفاده نمود مغازه و فروشگاه‌ها مي‌باشند. بيشترين بخش در يك مغازه كه در دكوراسيون داخلي  آن تأثيرگذار است  طراحي ويترين مغازه  مي‌باشد كه مي‌توان باكمي خلاقيت در اين بخش به نتيجه رضايت بخشي درفروش رسيد. دليل اين امر اين است كه بيشترين برخورد افراد با ويترين مغازه است و اين بخش مي‌تواند باعث كشاندن مشتري به داخل مغازه شود. در   طراحي داخلي مغازه  مي‌توان از ابزار قوي‌تري مانند نورپردازي نيز بهره برد. مسلماً مغازه‌اي كه از روشنايي بيشتري برخوردار باشد نفرات بيشتري را به عنوان مشتري در خود مي‌بيند. پس‌ازاين مورد در طراحي داخلي مغازه خود هرگز غافل نشويد.

 

دكوراسيون و  طراحي داخلي مطب

مطب پزشكان به دليل اينكه اغلب مراجعه‌كنندگان آن بيماران در رده سني مختلف مي‌باشد بسيار در معرض عبور مرور قرار دارد و شايد كمتر كسي از رفتن به اين‌چنين محيط‌هايي رضايت داشته باشد و تنها به دليل معالجه و برطرف نمودن عارضه خود به اين مكان‌ها مراجعه مي‌كند ولي نبايد از اين مكان براي ايجاد دكوراسيوني خاص در فضاي آن غافل شد. بهترين ابزار در طراحي داخلي مطب  استفاده از رنگ‌هاي شاد و انرژي‌زا است كه مي‌تواند در روحيه بيماران بسيار تأثيرگذار باشد. مطب و كلينيك‌هايي وجود دارند كه دست به خلاقيت زده و با كمك طراحان  شركت طراحي داخلي  در اين محيط‌ها فضايي آرام‌بخش ايجاد نموده‌اند؛ مانند كلينيك‌هاي دندانپزشكي كودكان و يا مطب‌هاي مخصوص كودكان با رده سني پايين و نمونه‌هاي ديگر كه در روحيه مراجعه‌كنندگان و بيماران بسيار تأثيرگذار بوده است.

 

طراحي و دكوراسيون مغازه‌هاي طلافروشي

شايد براي شما بانوي عزيز پيش‌آمده باشد كه از مقابل يك طلافروشي عبور كرده باشيد و ناخدا گاه چشمان شما به سمت ويترين اين مغازه كشيده شده باشد. طلا و جواهرات براي هر زني جذاب و دوست‌داشتني است، ولي صاحبان اين حرفه پرزرق‌وبرق نبايد فقط به اين نكته توجه كنند مي‌توانند باكمي خلاقيت در طراحي داخلي طلا فروشي   خود تغييرات مختصري ايجاد نموده و پاي مشتري‌هاي بيشتري را به مغازه خود باز كنند. نورپردازي از اصلي‌ترين موارد در دكوراسيون داخلي مغازه‌هاي طلافروشي محسوب مي‌شود چراكه طلا در زير نور زيبايي خود را بيشتر نشان مي‌دهد. اگر فضاي مغازه به‌قدري است كه  مي‌توانيد از مبلمان نيز در آن استفاده كنيد پيشنهاد مي‌كنيم با يك كاناپه هم فضاي مغازه را گرم و دل‌نشين كنيد و هم شرايط را براي همراهان خريدار براي استراحت فراهم نماييد. از رنگ‌آميزي ديوارها و يا آينه‌كاري آن‌ها براي زيبايي و جلوه بيشتر مغازه خود نيز غافل نشويد. يك لوستر با كريستال‌هاي زيبا كه از آن آويزان شده مي‌تواند به مغازه شما زيبايي دوچنداني ببخشد.

 

طراحي و دكوراسيون داخلي در ويلا

ايده‌هاي جالبي مي‌تواند در طراحي داخلي ويلا  در شمال كشور مورداستفاده قرار گيرد. شايد ويلاها مكان‌هايي باشند كه شما چند بار در سال به آن‌ها براي تعطيلات و اوقات فراغت مراجعه مي‌كنيد ولي مسلماً با سپري نمودن چند روز در ويلاي شخصيتان مي‌توانيد خاطره خوبي در بين اعضاي خانواده ايجاد نماييد. استفاده از شومينه در گوشه‌اي از اين مكان‌ها مي‌تواند زيبايي خاصي را به آنجا ببخشد و اگر از قاب عكس‌هاي غير يكسان در بالاي اين شومينه نيز استفاده كنيد. جذابيت آن را نيز دوچندان نموده‌ايد. در حياط ويلا مي‌توانيد يك آلاچيق زيبا با نيمكت و ميز چوبي قرار داده و در روزهايي كه هوا مناسب است يك عصرانه خوش‌مزه را در آنجا ميل نماييد. اگر ويلاي شما دوطبقه است مي‌تواني طبقه اول را نشيمن و طبقات بالا را به‌عنوان مكان استراحت تعيين كرده و به دكوراسيون داخلي هر طبقه بپردازيد. از لوستر و آويزهاي چوبي براي ايجاد حال و هوايي خاص در آشپزخانه استفاده كنيد. كف‌پوش‌هاي چوبي شايد هم‌خواني زيبايي با اين لوسترهاي چوبي ايجاد نمايند و فضاي ويلا را گرم‌تر نمايند. البته طراحي‌هاي ديگري نيز وجود دارد كه با توجه به سليقه افراد متفاوت مي‌باشد.

 

بازسازي ساختمان يكي از شاخه‌هاي دكوراسيون داخلي

در دكوراسيون داخلي بازسازي ساختمان  يكي از شاخه‌هاي مهم محسوب مي‌شود چراكه طراحان بايد دست به چند اقدام مهم بزنند. اول تغييرات دوم بازسازي و سوم زيبايي. يك طراح زبردست باكمي دقت و برنامه‌ريزي مي‌تواند آن‌چنان محيط قديمي را تغيير بدهد كه شايد ساكنين خانه در اولين برخورد از تعجب شوكه شوند. بازسازي ساختمان درواقع ايجاد محيطي تازه با دكوراسيون جديد و برطرف كردن مشكلات و خرابي‌هاي برجاي‌مانده در چند سال سكونت در آن مكان محسوب مي‌شود. بازسازي ساختمان امروزه در تمام نقاط دنيا به علمي شناخته‌شده و پرطرفدار تبديل‌شده است.

 

دكوراسيون و طراحي داخلي در شيراز

طراحي و دكوراسيون داخلي در هر شهري با توجه به آداب‌ورسوم مردمان آن مي‌تواند متفاوت باشد. طراحي داخلي در شيراز به‌مانند اغلب شهرهاي ايران داراي طرفداران بسياري است. اغلب افراد در اين شهر در خانه‌هاي خود از صنايع‌دستي ازجمله قاليچه و گليم‌هاي دستبافت و موارد ديگر كه به فضاي خانه آن‌ها زيبايي و جذابيت خاصي مي‌بخشد، در دكوراسيون داخلي استفاده مي‌نمايند.

 

دكوراسيون و طراحي داخلي در اهواز

اهواز يكي از شهرهاي جنوب با مردماني دوست‌داشتني است و طرز پوشش و آداب‌ورسوم خاص آن‌ها بسيار جذاب و ستودني است.  طراحي داخلي در اهواز  نيز به‌مانند نقاط ديگر در كشور عزيزمان در مكان‌هاي مختلف ازجمله خانه‌ها، محيط‌هاي اداري و فروشگاهي بسيار كاربرد دارد. استفاده از فرهنگ و سنت خاص و هنرهاي دستي در طراحي و آرايه‌گري اغلب خانه‌هاي اهواز كاري مرسوم است كه بيانگر هويت و سرگذشت مردمان اين سرزمين مي‌باشد. البته اين شهر با دكوراسيون داخلي كه در اغلب شهرها استفاده مي‌شود نيز همراه است و از آن در اغلب مكان‌هاي خود استفاده مي‌كند.

دكوراسيون و طراحي داخلي در كيش 

كيش به خاطر آب‌وهواي بي‌نظيرش به‌عنوان شهر توريستي در حاشيه خليج‌فارس محسوب مي‌شود. خلاقيت در طراحي داخلي در كيش در اغلب مكان‌هاي عمومي و فروشگاهي و هتل‌ها مي‌تواند در جهت درامد زايي برجذب توريست بسيار مؤثر باشد. اين شهر با زيبايي‌هاي بي‌نظيرش از دكوراسيون داخلي منحصربه‌فردي در اغلب مكان‌هاي خود استفاده نموده است كه ديدگان همه را به خود جلب مي‌كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.